rangi wymagania fabularne wymagania praktyczne obowiązki
Przywódca — Kieruje klanem. Posiada drugi człon „Gwiazda”, a także dziewięć żyć. Wyznacza zastępcę, przeprowadza ceremonie mianowania uczniów, wojowników i starszch Wiek dorosły, założenie klanu lub otrzymanie klanu od poprzedniego przywódcy mając rangę zastępcy Założenie klanu lub otrzymanie go. Aktywność, nadawanie innym rang i imion, rozwiązywanie problemów klanowych, prawo do udzielania się na zgromadzeniach, przestrzeganie kodeksu wojownika, edukacja ucznia (jeśli posiada)
Zastępca — Pomocnik przywódcy. Jego następca, który po śmierci przywódcy przejmuje klan. Wiek dorosły, wyznaczenie przez , uprzednio ranga wojownika lub karmicielki. Aktywność, wyznaczenie przez przywódcę Wyznaczanie patroli granicznych i łowieckich, pełnienie obowiązków przywódcy pod jego nieobecność, szkolenie ucznia (jeśli posiada), przestrzeganie kodeksu wojownika.
Medyk — Leczy koty, zna wygląd i sposoby użycia ziół. Posiada szczególny kontakt z Klanem Gwiazdy; potrafi rozszyfrować przepowiednie, znaki, omeny. Wiek dorosły, wiedza medyczna, kontakt z Klanem Gwiazdy Aktywność, zezwolenie przywódcy na kształcenie się w drodze medyka, zdanie egzaminu (indywidualny dla każdego klanu) Leczenie chorych kotów, uzupełnianie zapasów ziół, interpretowanie przepowiedni, szkolenie ucznia medyka, przestrzeganie kodeksu medyka, uczestniczenie w spotkaniach medyków
Karmicielki — Kotki spodziewające się kociąt bądź opiekujące się nimi Zajmowanie się kociakami, wiek dorosły brak Wychowywanie kociąt
Starsi — Koty, które z różnych przyczyn nie mogą być już wojownikami lub karmicielkami Podeszły wiek lub kontuzja uniemożliwiająca pełnienie roli wojownika brak Kultywowanie tradycji i przekazywanie wiedzy uczniom (opcjonalne)
Wojownicy — Są głównym ogniwem klanów. Patrolują granice, łowią zwierzynę, a jeśli nastanie potrzeba, walczą w imieniu klanu Wiek dorosły, zdanie egzaminu wojownika Zdanie egzaminu (indywidualny dla każdego klanu) Łowienie zwierzyny, walka w imieniu klanu, przestrzeganie kodeksu wojownika, edukacja uczniów (jeśli posiada)
Uczeń medyka — kot, który uczy się leczenia pobratymców i interpretowania przepowiedni. Starszy niż 6 księżyców, nauka ziół i obcowania z Klanem Gwiazdy Aktywność, chęć i możliwość nauki ziół. Nauka ziół i interpretacji przepowiedni, wykonywanie poleceń medyka, uczestniczenie w spotkaniach medyków, przestrzeganie kodeksu medyka
Uczniowie — koty, które ukończyły sześć księżyców posiadające mentora, który jest wojownikiem. Uczą się walki, polowania i kodeksu wojownika. Starszy niż 6 księżyców, bez zastrzeżeń dotyczących walki i polowania, treningi treningi (indywidualne dla każdego klanu) Nauka, przestrzeganie kodeksu wojownika, polowanie, walka (jeśli jest w stanie).
Kociaki — Podopieczni karmicielek. Są zbyt młode, aby zostać uczniami. brak Posiadanie postaci Słuchanie karmicielek i wojowników, podjęcie drogi wojownika lub medyka, nauka obyczajów
Więźniowie — koty wzięte do niewoli przez klan. Jeśli chcą otrzymać w nim godną rangę, muszą udowodnić swą lojalność. Obowiązki nałożone przez dany klan brak brak
Samotnicy- Koty żyjące na własną łapę z dala od klanów czy ludzi. brak brak brak
Koty Domowe — Nazywane są też „pieszczochami Dwunożnych”. Żyją w towarzystwie ludzi. Koty klanów najczęściej odczuwają w ich kierunku niejakie obrzydzenie. brak brak brak
Włóczędzy — Wygnańcy z leśnych klanów. Za zwyczaj są do nich negatywnie nastawieni. brak brak brak